loading...
بازتاب
نویسنده وبلاگ بازدید : 57 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)



عبور از بحران نوت ۷؛ سامسونگ گوشی جدید عرضه می‌کند


دانش > فناوری‌ – همشهری آنلاین:
شرکت سامسونگ برای اولین‌بار پس از بحران گوشی‌های نوت ۷ خود گوشی‌هایی جدید و ضد‌آب را رونمایی می‌کند.

براساس گزارش CNN، شركت سامسونگ قصد دارد به زودي سه نسخه جديد از گوشي‌هاي گلكسي A خود را رونمايي كند، جايگزيني ارزان‌قيمت‌تر از گوشي گلكسي S كه قرار است ابتدا وارد بازار روسيه شوند و از اين كشور به بازارهاي جهاني راه پيدا كنند.

گوشي‌هاي گلكسي A3، A5 و A7 از نظر اندازه نمايشگر متفاوت از يكديگرند و براي اولين‌بار به صورت همزمان ضد آب و ضد غبارند. گوشي‌ها همچنين دوربين ۱۶ مگاپيكسلي جديدي دارند كه داراي گزينه سلفي است كه به كاربر اجازه مي‌دهد با ضربه زدن روي هر نقطه‌اي از نمايشگر عكس بگيرد.

ابعاد نمايشگر اين سه گوشي به ترتيب ۴٫۷، ۵٫۲ و ۵٫۷ اينچي است. اين گوشي‌ها شباهت زيادي به سري گلكسي S سامسونگ دارند و به حسگر اثر انگشت، بدنه فلزي و شيشه سه‌بعدي در چهار رنگ مجهز است با اين‌همه قدرت پردازش گوشي‌هاي جديد ضعيف تر از سري S است و بيشترين ميزان حافظه داخلي آنها ۳۲ گيگابايت است بدون اينكه امكان افزايش اين حجم وجود داشته باشد.

قيمت اين گوشي‌ها هنوز اعلام نشده‌است اما قيمت گوشي‌هاي سري A معمولا از قيمت ۴۰۰ دلار براي مدل‌هاي كوچكتر آغاز مي‌شود. قيمت پايه گوشي‌هاي سري S نيز معمولا ۸۰۰ دلار است.

گوشي‌هاي جديد تلاشي براي عبور از بحران گوشي‌هاي نوت ۷ سامسونگ است كه خسارتي چندين ميليارد دلاري روي دوش شركت گذاشت. با اين همه محصولات معرفي شده تا ماه فوريه وارد بازار نخواهند‌شد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

مشخصات گوشی موبایل سامسونگ …اگر به دنبال خرید این گوشی موبایل هستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در نظرات کاربران در مورد گوشی …گزارش مشکل باطری نوت حدود در هر مورد بوده با این حال میتونید گوشیتون رو حتی گلکسی نوت گوشی سامسونگ زومیتتا کنون اخبار و شایعات مختلفی در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی نوت منتشر شده استبا لوازم جانبی اصلی گلکسی نوت آشنا شویدبالوازمجانبیاصلیسامسونگ در مراسمی از گوشی جدید سری نوت، گلکسی نوت ، پرده برداشت همراه این محصول ایستنا گوشیمعرفی شرکت خدمات پس از فروش تلفن همراه در ایرانمعرفی شرکت خدمات پس از فروش تلفن تک شات اخبار داغ فناوریسخت افزار یکی از مدیران ایسوس در ایران از راه اندازی خط تولید این شرکت در داخل کشور ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …گوشی هایی که تنها صدای موردنظر را به گوشتان می رسانند اوورواچ؛ شاهکاری که بهترین آشنایی با هشت ویژگی جدید در زومیتهمانگونه که شما نیز اطلاع دارید برای دانلود عرضه شده‌ است در ادامه با هشت آموزش رمز گذاری روی فلش مموری بدون استفاده از نرم …قابلیت که در ویندوز ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با پایگاه خبری الفشب یلدا در فهرست جهاني يونسکو هنوز به نام ايران ثبت نشده است از همين رو گفته مي شود ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه گلکسی نوت گوشی سامسونگ زومیت تا کنون اخبار و شایعات مختلفی در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی نوت منتشر شده است نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل توجه توجه سامسونگ اخیرا طی اطلاعیه‌ای که به صورت جهانی ارسال شد، از تمامی خریداران و تک شات اخبار داغ فناوری سخت افزار یکی از مدیران ایسوس در ایران از راه اندازی خط تولید این شرکت در داخل کشور خبر می دهد ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل سونی زومیت شاید بهترین گوشی‌های هوشمند نیاز به معرفی نداشته باشند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها بین مردم آموزش رمز گذاری روی فلش مموری بدون استفاده از نرم افزار قابلیت که در ویندوز ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از پایگاه خبری الف شریک مجرم سه میلیارد دلاری چه کسانی بودند؟ برخی‌ها از نظر ذهنی بیماری‌هایی دارند برخی ويندوز را به اينترنت متصل کنيد با توجه به سرعت اینترنت مورد نیاز، مقدار هزینه‌در نظر گرفته شده برای خرید تجهیزات و نیز

مطلب عبور از بحران نوت ۷؛ سامسونگ گوشی جدید عرضه می‌کند در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :عبور از بحران نوت ۷؛ سامسونگ گوشی جدید عرضه می‌کند
http://mofidestan.ir/%d8%b9%d8%a8%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%86%d9%88%d8%aa-%db%b7%d8%9b-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b9/
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 596
  • بازدید سال : 2,180
  • بازدید کلی : 25,420