loading...
بازتاب
نویسنده وبلاگ بازدید : 59 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

پس از رونمایی رابط کاربری جدید Emotion UI 5.0 هواوی مبتنی بر اندروید نوقا در ماه نوامبر، این کمپانی جدول زمانی مربوط به زمان بروزرسانی گوشی‌های هوشمندش را منتشر کرده است.

هواوی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود را با نام Emotion UI مبتنی بر اندروید نوقا رونمایی کرد. این رابط کاربری برای اولین بار همراه با میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین رونمایی شد. انتظار می‌رود سایر گوشی‌های هوشمند هواوی نیز بروزرسانی مربوط به اندروید نوقا را همراه با رابط کاربری Emotion UI 5.0 دریافت کنند.

جدول بروزرسانی هواوی به اندروید نوقا

هواوی جدول زمانی بروزرسانی گوشی‌های هوشمندش به اندروید نوقا و رابط کاربری Emotion UI 5.0 را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در این جدول، گوشی‌های هوشمند جدید هواوی در ابتدا این بروزرسانی را دریافت خواهند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به میت ۸، پی ۹ و پی ۹ پلاس اشاره کرد که نسخه‌ی بتای این بروزرسانی را از ماه نوامبر دریافت کرده‌اند. گوشی‌های هوشمند هواوی از ۶ ژانویه امسال بروزرسانی جدید اندروید را دریافت کرده‌اند. شماری از مدل‌های هواوی نظیر جی ۹ پلاس، نووا، آنر ۶ ایکس، آنر نوت ۸ و تبلت ام ۳، اندروید ۷ نوقا را بین ماه مارس و می ۲۰۱۷ دریافت خواهند کرد.

بروزرسانی پی 9 به اندروید نوقا

هواوی اخیرا پوستری در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر کرده است که نشان از بروزرسانی کامل پی ۹ و پی ۹ پلاس به اندروید نوقا به همراه رابط کاربری Emotion UI 5.0 پیش از فستیوال بهاری در چین دارد که تا چند روز دیگر فرا می‌رسد. شماری از کاربران تست‌کننده، بروزرسانی بتای اندروید نوقا را پس از ماه نوامبر روی گوشی‌های هوشمند پی ۹ و پی ۹ پلاس خود دریافت کرده‌اند. افرادی که در نظر دارند بروزرسانی مورد نظر را زودتر دریافت کنند، می‌توانند از اپلیکیشن Mermber Services هواوی استفاده کنند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

نظرات کاربران در مورد گوشی …سلام کسانی که بیش از دو سال یکی از گوشی های هوآوی را دارن لطفا بگن گوشی های هوآوی بعد آیا باید همیشه آخرین نسخه اندروید را در گوشی خود …آخریننسخهاندرویدآیا باید همیشه آخرین نسخه اندروید را در گوشی خود داشته باشیم؟ ۲۳ دیدگاه ارسال شده منتظر معرفی کدامیک از گوشی های پرچمدار سال …نظرسنجیگوشیهایپرچمدارسازندگان گوشی‌های هوشمند تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عملکرد را در سال آینده کامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر …فعال نمودن حساب کاربری در ویندوز ترفند پیرامون تسکبار جدید ویندوز رفع بررسی هواوی زومیت در بین گوشی‌های هوشمند میان‌رده، جنگ بزرگی در جریان است و هر شرکتی که دست در کار دارد ۷ مشکل بسیار متداول در گوشی‌های اندرویدی و راه‌ حل …برخی مشکلات در گوشی‌های اندرویدی بسیار متداول هستند و ممکن است هر روزه برای صاحبان بررسی سامسونگ گلکسی از نگاه …تصاویربه طور کل می توان گفت که به نظر می رسد گلکسی یک قدم کوچک رو به جلو برای گوشی های سری نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل هواوی سلام کسانی که بیش از دو سال یکی از گوشی های هوآوی را دارن لطفا بگن گوشی های هوآوی بعد از دو آیا باید همیشه آخرین نسخه اندروید را در گوشی خود داشته باشیم آخریننسخهاندروید آیا باید همیشه آخرین نسخه اندروید را در گوشی خود داشته باشیم؟ ۲۳ دیدگاه ارسال شده توسط منتظر معرفی کدامیک از گوشی های پرچمدار سال هستید؟ نظرسنجی نظرسنجیگوشیهای سازندگان گوشی‌های هوشمند تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عملکرد را در سال آینده میلادی کامپیوتراینترنتموبایل آموزش کامپیوتر ترفندهای اینرنتی فعال نمودن حساب کاربری در ویندوز ترفند پیرامون تسکبار جدید ویندوز رفع مشکل عدم بررسی هواوی زومیت در بین گوشی‌های هوشمند میان‌رده، جنگ بزرگی در جریان است و هر شرکتی که دست در کار دارد سعی ۷ مشکل بسیار متداول در گوشی‌های اندرویدی و راه‌ حل رفع آن‌ها برخی مشکلات در گوشی‌های اندرویدی بسیار متداول هستند و ممکن است هر روزه برای صاحبان این بررسی سامسونگ گلکسی از نگاه تکرا تصاویر به طور کل می توان گفت که به نظر می رسد گلکسی یک قدم کوچک رو به جلو برای گوشی های سری

مطلب گوشی های هواوی چه زمانی آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت می‌کنند در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :گوشی های هواوی چه زمانی آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت می‌کنند
http://mofidestan.ir/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%da%86%d9%87-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-7/
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 2,201
  • بازدید کلی : 25,441